Mój koszyk:

0 szt. - 0,00 zł
Nie masz produktów w koszyku.

0

Serdecznie witamy!

Pytania i odpowiedzi (FAQ)

1. Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym topengi?

Proces zamawiania jest bardzo prosty. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie proces zamówienia.

 

2. Czy istnieje możliwość śledzenie przeysyłki?

Tak. Wiecęj informacji znajduję się na stronie dostawa i wysyłka.

 

3. Jak anulować zakup w topengi?

W celu anulowania zamówienia, prosimy o nawiązanie kontaktu pod adresem info@topengi.pl

 

4. Mam problem z zamówieniem – co zrobić?

Jesli masz problem z zamówieniem, skontaktuj się z nami pod adresem info@topengi.pl

 

5. Jak zarejestrować się w sklepie internetowym topengi?

Kliknij w link Zaloguj się, aby zarejestrować się na naszej stronie. Po kilku sekundach nastąpi przekierowanie na następną stronę. Następnie kliknij na „Utwórz konto“. Wpisz swoje dane osobowe, wprowadź hasło i naciśnij „Wyślij“. W skrzynce odbiorczej znajdziesz wiadomość e-mail od sklepu internetowego topengi. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail od nas, proszę sprawdzić folder spam. Aby aktywować konto, kliknij w jednorazowy link aktywujący, który znajduję się w wiadomości e-mail. Zarejestrowane konto będzie aktywne dopiero po jego aktywacji.

 

6. Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

Jeśli nie pamiętasz hasła, pomożemy Ci je odzyskać. Kliknij w „Nie pamiętasz hasła?“ i podaj swój adres e-mail. Wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z linkiem, który pozwala na zresetowanie hasła.

 

7. Czy istnieje możliwość zmiany hasła?

Tak, istnieje możliwość zmiany hasła w pozycji Moje konto.

 

8. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki Twojego zamówienia znajdziesz przy danym produkcie w naszym sklepie internetowym. Więcej informacji znajdziesz na stronie dostawa i wysyłka.

 

9. Jak szybko dojdzie przesyłka?

Czas dostawy można znaleźć bezpośrednio w naszych produktach. Więcej informacji znajdziesz na stronie dostawa i wysyłka.

 

10. Jaki kurier dostarcza zamówienia z topengi?

Koszty dostawy są zależne od rozmiaru oraz wagi paczki.Dostarczamy firmą kurierską DHL Paketdienst lub Deutsche Post. Więcej informacji znajdziesz na stronie dostawa i wysyłka.

 

11. Jakie mam dostępne formy płatności w sklepie internetowym topengi?

Płacić można za pomocą przedpłaty lub PayPal. Nie ma możliwości zapłaty w ratach.

 

12. Czy moje dane będą przechowywane?

Z udostępnionymi przez Państwa danymi będziemy obchodzic się poufnie. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka prywatnośći.

 

13. Jak zmienić moje dane (adres, adres e-mail)?

Proszę kliknąć na Moje konto. Po zalogowaniu się za pomocą adresu e-mail oraz hasła, można przeglądać i zmieniać swoje dane osobowe.

 

14. Jak zwrócić zamówiony towar?

Informacje na temat zwrotu towaru znajdują się na stronie zamówienia i reklamacje. Proszę przeczytać również informacje na temat odwołania od umowy. Nasz formularz odstąpienia od umowy niezwłocznie ułatwi proces zwrócenia towaru.

 

15. Co zrobić gdy otrzymam wadliwy towar?

Prosimy o nawiązanie kontaktu pod adresem info@topengi.pl. Nie zapomnij podać swojego imienia, nazwiska, adresu oraz krótkiego opisu dlaczego chcesz zwrócić towar. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.

 

16. Czy nastąpi zwrot wpłaconej sumy za odesłany towar?

Po otrzymaniu towaru, sprawdzimy jego stan. Jeśli wszystko będzie w porządku wpłacone pieniądze przelejemy z powrotem na konto. Proszę przeczytać również informacje na temat odwołania od umowy.

 

17. Czy mogę zamówić w sklepie internetowym topengi, jeśli nie mieszkam w Polsce?

Niestety nie. Miejsce zamieszkania musi być w Polsce. Można zamówić ale także w jednym z naszych innych sklepów w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii lub Portugalii.

 

18. Czy jest możliwość dostawy do innych krajów?

Niestety nie. Dostawa wysyłana jest tylko do Polski. Można zamówić ale także w jednym z naszych innych sklepów w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii lub Portugalii.

 

19. Jak zmienić adres rozliczeniowy lub adres dostawy?

Możesz zminić adres rozliczeniowy i adres dostawy klikając na Moje konto a następnie na „Książkę adresową“. Możesz kasować, zmieniać lub dodawać nowe adresy.

 

20. Kto ponosi koszty zwrotu towaru?

Koszt przeysłki zwrotu towaru ponosi kupujący. O wyjątkach można przeczytać w odwołaniu od umowy.

 

21. Jak mogę pozbyć się zakupionych artykułów elektronicznych za waszą pomocą?

Do utylizacji zużytych produktów elektronicznych i baterii, zawarliśmy umowy z właściwymi kontrahentami. Jeśli chcesz pozbyć się elektroniki lub baterii zakupionych w naszym sklepie internetowym prosimy o wiadomość z nazwą produktu na adres e-mail info@topengi.pl. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.